La Fundació Enric Miralles

La Fundació Enric Miralles és un centre d’arquitectura i investigació contemporània, dedicat a fomentar la passió d’Enric Miralles per la innovació i l’experimentació a l’àmbit de l’arquitectura i el disseny.

La fundació va inaugurar el 2011, fundada per la família d’Enric, companya i col·laboradora Benedetta Tagliabue. Des de llavors, ha participat en projectes culturals a tot Barcelona ia l’estranger, seguint l’esperit creatiu i inventiu d’Enric Miralles: visionari arquitecte, dibuixat delicat, enginyós professor i devot propulsor del futur cultural i urbà de Barcelona.

La Fundació Enric Miralles organitza exposicions públiques, publicacions, tallers i intercanvis internacionals dedicats al desenvolupament i promoció de la innovació a través del disseny. La fundació té l’arxiu més complet de l’obra original d’Enric Miralles i funciona com a plataforma per inspirar les noves generacions d’arquitectes a experimentar i explorar.

El nostre espai es troba al centre de Barcelona, ​​al barri Gòtic. La fundació Enric Miralles disposa d´una sala d´exposicions, l´arxiu i una sèrie d´espais de coworking per acollir estudiants i residències.