BENEDETTA TAGLIABUE

Presidenta

Arquitecta de renom internacional, amb obres i encàrrecs directes per tot el món, fundadora amb Enric Miralles de l’estudi internacional Miralles Tagliabue EMBT el 1994, actualment Benedetta Tagliabue – EMBT Architects, amb oficines a Barcelona, ​​Xangai i París.
L’any 2011 va inaugurar la Fundació Enric Miralles per mantenir viva la memòria d’Enric Miralles i la seva obra.

ILIA CELIENTO

Coordinadora d’activitats

El març del 2021 es va incorporar a l’equip de la Fundació Enric Miralles per desenvolupar la seva tesi doctoral sobre l’obra d’Enric Miralles, en col·laboració amb la Universitat Sapienza de Roma i l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona. Actualment, és la coordinadora d’activitats de la Fundació.

IGNACIO CANDEL

Assistent curatorial

Ha treballat com a arquitecte i escenògraf a Sevilla i Barcelona, ​​alhora que ha anat desenvolupant la seva experiència redactant publicacions de recerca arquitectònica per a la Universitat de Sevilla.
S’incorporà a la Fundació el desembre del 2022, aportant la seva experiència investigadora, d’arquitecte i escenògraf a l’equip de la Fundació.