Cistella

Fundació Enric Miralles (d’ara endavant la FUNDACIÓ) adverteix a l’usuari que “wwwfundacioenricmiralles.com” (d’ara endavant la Web) utilitza cookies pròpies i de tercers en compliment del que disposa l’article 22.2 de la Llei 34/2002, d’11 de juliol , de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic (LSSICE). Les cookies són petits fitxers de dades que s’instal·len a l’ordinador de l’usuari i que permeten que sigui el propi usuari el que emmagatzemi la informació que genera la seva activitat a la xarxa. Les galetes permeten a una pàgina web, entre altres coses, emmagatzemar i recuperar informació sobre els hàbits de navegació d’un usuari o del seu equip i, depenent de la informació que continguin i de la manera com utilitzi el seu equip, es poden utilitzar per reconèixer a l’usuari.

Classificades per la titularitat:

• Galetes de tercers: enviades i gestionades per un tercer aliè a la FUNDACIÓ, de manera anònima, per tal de realitzar estudis estadístics de navegació per les pàgines web de la FUNDACIÓ.

Classificades per la finalitat:

• Galetes tècniques i/o de personalització: faciliten la navegació, en identificar la sessió, permetre l’accés a eines d’accés restringit, a més de configurar a mida les opcions disponibles. Possibiliten la prestació del servei sol·licitat prèviament per lusuari.

Classificades per la durada:

El temps de conservació de les galetes dependrà del tipus de què es tracti i sempre serà el mínim indispensable per complir la seva finalitat.

Si us plau, consulteu les instruccions i manuals del vostre navegador per ampliar aquesta informació:

• Si utilitzeu Microsoft Internet Explorer, a l’opció de menú Eines, seleccionant Opcions d’Internet i accedint a Privadesa.
  • Si utilitzeu Safari, a l’opció de menú Preferències, seleccionant Privadesa.

Vostè podrà -en qualsevol moment- desactivar les galetes de Google Analytics, mitjançant el sistema d’opt-out de Google Analytics accessible a https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=ca.

Fundació Enric Miralles