Cistella

Mares Verdes

Exposició fotogràfica de Javier Rodríguez Ros per a Waterspace II.
Comença el 13/03/2024 Acaba el 17/05/2024

Aquesta exposició qüestiona les concepcions hegemòniques de les relacions entre l’ésser humà i l’aigua, especialment en el context ibèric/mediterrani. A través d’aquest projecte fotogràfic artisticodocumental, el fotògraf convida a repensar l’actual model de desenvolupament del regadiu des de la perspectiva del lloc, i particularment la relació entre espai, lloc i valor/s en la governança de l’aigua.

El fotògraf destaca les complexes interrelacions entre societat, tecnologia i biodiversitat, impulsat per una reflexió sobre els impactes dels diferents models espacials i politicoeconòmics en els agroecosistemes de què depenen.

En definitiva, aquesta exposició pretén contribuir a reflexionar sobre com els llocs hidrosocials importen a regants, acadèmics, artistes i activistes, i al seu aprenentatge mutu en el context d’antropocens globals i locals.

Crèdits

Gràfica

Fundació Enric Miralles

Dissenyadors