Workshop Palafolls Public Library

Workshop en col·laboració entre la Fundació Enric Miralles i The Spitzer School of Architecture a City College de Nova York.
Comença el 13/03/2024 Acaba el 28/07/2023

L’objectiu principal era dissenyar un nou auditori per a la Biblioteca Pública de Palafolls i una nova relació entre l’edifici com a cos arquitectònic, lloc i cultura.

Els estudiants havien d’explorar solucions contemporànies d’ampliació de l’edifici cap a l’exterior, un auditori que pogués reinterpretar el context existent, la història
i l’arquitectura.
La Biblioteca Palafolls, per tant, representa el punt de partida, un dispositiu que parla un llenguatge determinat, que dona una escala, una materialitat i un fons específics.
Les propostes han de captar la manera com els alumnes reconeixen l’essència de l’arquitectura i la cultura existents al territori. El resultat ha de ser interessant i complex alhora, incorporant les condicions urbanes i la història de la ciutat.

Institució acadèmica

Direcció