Trobades ARCA | Patrimoni Arquitectònic Contemporani

Trobades ARCA, a la Fundació Enric Miralles. Pensant en la protecció del patrimoni contemporani.
Comença el 19/06/2024 Acaba el 19/06/2024

Una trobada organitzada per la Fundació Enric Miralles i la Fundació d’Arquitectura Contemporània.

ARCA és una iniciativa impulsada per la Fundació Arquitectura Contemporània (FAC) amb el suport de la Direcció General d’Agenda Urbana i Arquitectura (Ministeri d’Habitatge i Agenda Urbana) i la col·laboració de nombroses entitats de referència, amb l’objectiu de fomentar-ne el coneixement i reconeixement social i legal del patrimoni arquitectònic contemporani, mitjançant la identificació col·lectiva de valors de l’arquitectura que transcendeixen la seva antiguitat, i l’activació compassada de mecanismes que en garanteixin la transmissió a generacions futures.

La Fundació Enric Miralles mostra en aquesta exposició, amb material de l’arxiu original de la Fundació sobre els projectes de la Seu de Cercle de Lectors a Madrid i les instal·lacions de tir amb arc a Barcelona, ​​el seu interès i participació en aquesta iniciativa. Una reflexió activa sobre la necessitat d’identificar, tenir cura i transmetre de manera primerenca els seus valors.

Crèdits