Urban Picnic | Escorxador Madrid

Workshop organitzat per la Fundació Enric Miralles a l’Escorxador de Madrid
Comença el 19/06/2024 Acaba el 09/06/2013

Interactions va ser la sèrie de tallers organitzats per la Fundació Enric Miralles en cooperació amb altres programes de recerca internacionals. L’objectiu era promoure interaccions entre programes afins i constituir una xarxa dinàmica d’experiències compartides.

En interacció amb el programa d’estudis Flow Fields de Architectural Association Interprofessional Studio (AAIS), l’objectiu del workshop era realitzar una instal·lació de pícnic urbà on els visitants d’Escorxador experimentin l’oferta gastronòmica de xefs locals seleccionats per AAIS. Els materials principals serien el rotang i el vímet naturals., podent incloure materials reciclats provinents dels voltants de l’àrea de projecte.

Direcció

Benedetta Tagliabue

Docència

Allard Van Hoorn, Beatriz Mínguez, Carlos Castañón, Emiliano Armani, Javier Pastor Castillo, Juan Rodríguez, Salvador Gilabert