Waterspace | Edició I

Waterspace | I Edició 2022 a la Fundació Enric Miralles
Comença el 19/06/2024

El component més abundant de la terra, inherentment valuós, i fonamental per a qualsevol ecosistema és l’AIGUA. Una de les qüestions socials més urgents del nostre temps i sistèmica per als drets de les futures generacions.

El 6 de setembre del 2022, l’organització NEWAVE, en col·laboració amb la Fundació Enric Miralles, va llançar WATERSPACE; una plataforma per explorar els compromisos artístics, les interaccions científiques i les interfases polítiques que conformen el nostre món sociohidrològic.

WATERSPACE 2022 es va centrar en la temàtica dels deltes i la seva contestació a través d’un programa interdisciplinari d’artistes, dissenyadors i científics, que va tenir lloc a l’espai de la Fundació Enric Miralles, així com una exposició titulada “Desterrament” de Daniel de la Barra.