Història del Moble Segles XXI i XXI

Presentació del Curs
Comença el 19/06/2024 Acaba el 25/10/2023

La Fundació Enric Miralles presenta el curs d´Història del Moble. Segles XX i XXI, organitzat per l’Associació per a l’Estudi del Moble.
El curs arriba la cinquena edició i durant sis mesos animarà a les sales dexposició del Disseny Hub a Barcelona.
El segle XX és considerat un període especialment interessant per a la història del moble. Els canvis econòmics, socials i culturals incessants afecten profundament l’art, l’arquitectura i el disseny, generant un escenari de propostes sense precedents.
En aquesta ocasió es presenta específicament els plantejaments més innovadors del complex període i les propostes critiques del curs.
Benedetta Tagliabue, directora de l’estudi d’arquitectura EMBT i presidenta de la Fundació Enric Miralles, té una conferència inaugural exposant la visió de l’arquitectura i la experiència en el dibuix d’espais i de mobiliari. A més, ella explica personalment el procés de dibuix del mobiliari dibuixat per a casa seva, la qual reproducció està exposada a la Fundació Enric Miralles.

Crèdits

Coordinadors