Sections EMBT

LOOP Festival 2023
Comença el 19/06/2024 Acaba el 05/12/2023

La instal·lació Sections/EMBT exhibeix sons d’enregistraments de camp procedents de quatre projectes seleccionats d’EMBT: el Mercat Santa Catarina, el Cementiri d’Igualada, el Centre Kàlida Sant Pau i l’escultura Heaven. Aquests representen diferents escales, contextos, espais i materials, simbolitzant la vida, la ciutat, el paisatge i la mort.

Els enregistraments de camp han estat processats artísticament per l’arquitecte i artista Gisle Nataas i convertits en una instal·lació on totes les capes es barregen en una complexa composició Sonora. La instal·lació representa un moment en el temps, escala i lloc, i simbolitza la vida, els éssers humans, el material i les històries úniques. Els sons defineixen la intangibilitat del projecte EMBT en termes de so, interpretació i associació per al públic.

Comissaris

Gisle Nataas, Ilia Celiento, Ignacio Candel