Inspiration and Process in Architecture

Exposició permanent a la Fundació Enric Miralles durant el 2023.
Comença el 13/03/2024 Acaba el 03/11/2023

L’obra d’EMBT no és una sèrie, no s’ha d’entendre mitjançant variants, no són projectes individuals, sinó que és un objecte sencer desglossat en diversos llocs, situacions, temps, materials, estils i moments.

Inspiration and Process in Architecture té com a punt de partida els mobles dissenyats per Enric Miralles per a la casa d’Enric i Benedetta, el seu suport de treball, la base on la creativitat i enginy del seu mètode particular era materialitzat. Sobre la taula, es mostra la continuïtat del sistema creatiu que Benedetta Tagliabue ha mantingut al capdavant de l’estudi EMBT a través de diferents eines i maneres de representació, mostrant els discrets codis, repeticions i diàlegs entre els inicis de l’estudi i l’actualitat.

La projecció de perspectives, el desglossament de l’objecte sobre el paper, la seva distorsió a través de fotomuntatges, la seva construcció física per després tornar a ser deconstruït, genera la conversa constant que unifica tots els fragments dels projectes en peces d’un mateix discurs.

Supervisió

Benedetta Tagliabue

Gràfica

Sara Manfredini